FANDOM

Bulgaria
ブルガリア
Bulgaria.png
Hahmotiedot
Edustaa Bulgarian tasavalta (Република България)
Sukupuoli Mies
Hiusten väri Musta tai tumman ruskea
Pääkaupunki Sofia
Viralliset kielet Bulgaria
Ensiesiintymiset
Pokkari Pokkari 1
Strippi I Just Can't Help It
Anime Jakso 27
Ääninäyttelijät
Japani Go Inoue
Englanti Justin Pate
Bulgaria -kuvat

Bulgaria (ブルガリア, Burugaria) on sivuhahmo sarjassa Axis Powers Hetalia.

Ulkonäkö Muokkaa

Bulgarialla on vaalea iho ja tummat hiukset. Hänellä on oliivinvihreä armeijan uniformu ja mangassa mustat hanskat.

Persoonallisuus ja kiinnostuksen kohteet Muokkaa

Bulgaria on ystävällinen ja tarkoittaa hyvää. Halloweenina 2011 hän kuljeskelee ympäriinsä esittelemässä itseään saadakseen lisää tuttavuuksia. Itävallan mukaan hän käyttää nyökkäämistä ja päänsä pudistelua einä ja kyllänä, mutta yrittää lopettaa kyseisen tavan. Hän saa helposti äkillisiä mielijohteita, esimerkiksi kerran hän löi liittolaistaan Italiaa kepillä, koska "jokin hänen naamassaan" suorastaan pakotti Bulgariaa tekemään niin.

Suhteet Muokkaa

RomaniaMuokkaa

Bulgaria ja Romania olivat aikanaan ystäviä Venäjän kanssa ja liitettyinä ollessaan Rautaesiripun takana. Aluksi Bulgaria luuli Romanian olevan pahis, mutta huomasi lopulta Romanian olevan normaalimpi kuin hän oli kuvitellut. He liityivät Euroopan Unioniin samoihin aikoihin ja viettivät aikaa yhdessä halloweeninä ja jouluna. Bulgaria on myöntänyt, ettei ymmärrä Romanian käsitystä söpöydestä, eikä varmaan tule koskaan ymmärtämäänkään.

Esiintymiset Muokkaa

Bulgariaanime.png

Bulgaria jaksossa 27 (vasemmalla).

AnimeMuokkaa

Bulgaria esiintyy hyvin lyhyesti animessa, kerran jaksossa 27. Tällöin hänet nähtiin ensimmäistä kertaa väreissä, muttei silmien väriä pysty kohtauksen perusteella kertomaan. Animessa Bulgaria näyttää suunnilleen samalta kuin mangassakin, mutta hänellä on hiukan lyhyemmät hiukset eikä hanskoja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki