FANDOM

Hetalia: Axis Powers Character CD Vol.4 - UK
「ヘタリア Axis Powers」キャラクターCD Vol.4 イギリス
Enkkucd
Julkaistu 29. heinäkuuta 2009
Pituus 28:27
Raitoja 5
Levy-yhtiö Frontier Works, Media Factory
Katalogikoodi MFCZ-3004
Tila Saatavilla

Hetalia: Axis Powers Character CD Vol.4 - UK on CD, joka sisältää hahmolauluja Englannista. Kappaleet esittää tämän ääninäyttelijä Noriaki Sugiyama. Albumi julkaistiin 29. heinäkuuta 2009.

RaitalistaMuokkaa

1: Zettai fuhai Jentoruman (3:55)
2: Pabu-tte GO! (3:03)
3: Mini Drama: Englanti vilustuu (14:31)
4: Zettai fuhai Jentoruman (Instrumental) (3:55)
5: Pubu-tte GO! (Instrumental) (3:03)

Mini Drama: Englanti vilustuuMuokkaa

ÄänetMuokkaa

Englanti: Noriaki Sugiyama
Japani: Hiroki Takahashi
Amerikka: Katsuyuki Konishi
Ranska: Masaya Onosaka

KäännösMuokkaa

Japani: Englanti-san on saanut kuumeen. Kun vuodenaika vaihtuu ja kirsikankukat ovat täydessä kukassaan, on se merkki kevään alkamisesta. Niin haluaisin sanoa, mutta raju kuume leviää nopeasti.

Englanti: Päähän sattuu... (yskäisy) Ehkä siksi, koska seurasin kappaa liian kauan ja sain tämän...

Japani: Suo anteeksi. Englanti-san, miten voit?

Englanti: Ah, Japani (yskäisy). Aamun jälkeen oloni on muuttunut vain pahemmaksi (yskäisy).

Japani: Ah, älä rasita itseäsi. Juo ensiksi hiukan kuumaa vettä.

Englanti: Anteeksi vaivasta. Tulin luoksesi pelaamaan, mutta sainkin kuumeen.

Japani: Älä siitä huoli. Nyt on tärkeintä, että saat levätä kunnolla.

Englanti: Eh, Japani. Jos olet kanssani, saat myös kuumeen.

Japani: Kiitos huolehtivaisuudestasi. Huolehdi kuitenkin itsestäsi enemmän kuin minusta. Tuon sinulle nyt lääkettä.

'Englanti: Anteeksi että vaivaan teitä niin monilla asioillani.Vaikka olemme samaa allianssia, aiheutan teille paljon päänvaivaa...

Japani: Tuntuu siltä, että kylmä leviää muuallakin, joten ei kannata pudottaa teidän harteille. Myös silloin, kun yksi on sairas, me olemme kaikki samassa asemassa. Nyt pyydän teitä ymmärtämään sitä.

Englanti: Japani, olen niin iloinen liittoutumisesta kanssani.

Japani: Olen kovin iloinen sanoistanne.

Japani: Vaikka sanoin, että kuinka he parantaa vilustumiset heidän puolella?? Laita kevätsipulia kurkkuun, valmistaa inkivääri juomaa, hiero suolaa vatsaan ... ah, minun pitäisi kysyä Ranskaa, joka näyttäisi olevan lähimpänä kaikkia Euroopan maita.

(Puhelin soi)

Japani: Hei. Ah, anteeksi häiritsin sinua kiireisenä aikana, mutta täällä on Japani, saanko kysyä, missä Ranska-san on?

Ranska: Ah ~ ~ Hei. Mikä hätänä, Japani?

Japani: Onko tämä Ranska? Siitä on jo pitkä aika, täällä Japani. Olen hyvin pahoillani, mutta Englanti tuntuu taas kovin kipeältä. Eh? Ei, hän on tällä hetkellä lepää minun luonani. Häh? Tulossa? Kuka? Eh? Ranska on? Ymmärrän. Aion odottaa saapumistasi. Ranska ei ole toipunut kylmästä myöskään? Kaikki tulevat tänne, onko se okei?

Amerikka: HYVÄÄ HUOMENTA!!! Japani!!! MINULLA ON NÄLKÄ!!!

Japani: Hyvää huomenta, Amerikka. Tänään aterialla on ruskea riisiä, misokeittoa ja sekoitetaan paistettuihin perunoihin. Niiden mukana on seesam tofu ja sashimia.

America: Ah ~ ~ Japani on todella huomaavainen. Pysähdyin yhtäkkiä eilen illalla, mutta silti valmistettiin tilaa minulle.

Japani: Amerikka tuli lentokoneella ja tuhosi etuoven. Se oli kova työ korjata sitä. Englanti oli juoksemassa ympäri taloa koko yön.

Amerikka: AHAHAHAHA! Muuten, miten löysit uuden lentokoneen? Suunnittelu on hyvä ja ympäristöystävällinen käyttää.

Japani: Mitä, että useimmat osista on suunnitellut minä.

Amerikka: Älä tuskaile yksityiskohdista! Englannin tapauksessa, meidän pitäisi saada hänet lääkäriin jo. Tällä tavoin, se ei käänny paremmaksi. Se on aina ollut näin, aiemminkin.

Japani: Huomaan. Olen miettinyt sitä.

Amerikka: Voi kyllä​​! Entä hampurilaisia ​​lounaaksi?!

Japani: Okei. Minä huolehdin siitä.

Amerikka: Ahh~~ Tämä on kaikki mitä olette sanoneet. Muuten, mitä kivaa Englannissa on? En ole nähnyt häntä aamun jälkeen.

Japani: Hän ei tunnu voivan hyvin, joten tänään, älä häiritse häntä

Amerikka: EH!! Se on tylsää! Se on tylsää! Juuri kun kaikki kolme meistä ovat täällä, ---

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki