FANDOM

Islanti
アイスランド
Iisland.png
Hahmotiedot
Edustaa Islannin tasavalta (Lýðveldið Ísland)
Ikä 16-17
Sukupuoli Mies
Syntymäpäivä 17. kesäkuuta
Hiusten väri Valkoinen
Silmien väri Sininen (aikaisemmat piirrokset, anime), violetti
Pääkaupunki Reykjavík
Viralliset kielet Islanti
Ensiesiintymiset
Pokkari Pokkari 2 (profiili)
Pokkari 3
Strippi Sealand and Iceland
Drama CD Hetalia Fantasia 2
Anime Paint it, White (elokuva)
Jakso 79 (sarja)
Ääninäyttelijät
Japani Ayumu Asakura
Englanti Jason Liebrecht
Islanti -kuvat

Islanti (アイスランド, Aisurando) on sivuhahmo sarjassa Axis Powers Hetalia.

Ulkonäkö Muokkaa

Islannilla on hopeanvalkoinen tukka, joka on jokseenkin pörrössä. Hänellä on syvän ruskea sotilaallinen takki, valkoinen kauluspaita, jonka kauluksen alla on nauha, syvän ruskeat jalanmyötäiset housut, ja valkoiset puoli-pitsi saappaat. Hän käyttää myös valkoisia käsineitä.

Hänet nähdään usein Lunnin kaltaisen linnun kanssa, jolla on joskus pinkki rusetti. Himaruya paljasti kolmannessa pokkarissa, että lunnin nimi on "Mr. Puffin", ja se, mikä erottaa hänet muista lunneista, on musta vatsa ja vaaleanpunainen rusetti. Mr. Puffin näyttää söpöltä, mutta puhuu ja toimii kuin italialainen gangsteri.

Alkuperäisessä hahmomuotoilussa, jonka Himaruya teki, hänen silmänsä oli väritetty sinisiksi, vaikka ne ovat muuttuneet violeteiksi myöhemmissä teoksissa (kuten hänen chibi-versiossaan ja manga suunnittelu elokuvaoppaassa)

Viidestä pohjoismaasta hän on nuorin ja toiseksi lyhyin.

Peroonallisuus ja kiinnostuksen kohteet Muokkaa

Hän näyttää melko viileältä ulospäin, mutta syvällä sisällä hänessä piilee lämpimämpi ja intohimoisempi ("kuumaverisempi") persoonallisuus. Hänen viimeaikaisissa taloudellisissa ongelmissaan Venäjä on auttanut häntä. Vaikka hän on Islantia kohtaan ystävällinen, Islanti ei voi muuta kuin epäillä. Hän tuntee olonsa epämukavaksi, kun muut pohjoismaat kiusaavat häntä yrittäen saada sanomaan Norjaa "onii-chaniksi" (isoveli).

Suhteet Muokkaa

Norja Muokkaa

Sanotaan, että Islanti pitää Norjaa kotinaan, jossa hänen sydämensä todella on, kun taas vastineeksi Norjan mielestä Islanti on hyvin tärkeä hänelle, ja pitää häntä nuorempana veljenään. On käynyt ilmi, että Norja ja Islanti ovat todella veljeksiä, kun Islanti päätti tehdä DNA-testin. Islanti sai tietää tämän, mutta hän nolostui ja järkyttyi, sillä hän ei halunnut sanoa Norjaa isoveljekseen.

Sealand Muokkaa

Hän tapasi Sealandin, kun yritti huutokaupata itsensä eBayssa, mutta ei ymmärtänyt mitä hän tarkoitti, kun hän halusi olla Islannin kaveri samankaltaisuuden takia (sekä Sealand halusi, että häntä kutsutaan "senpaiksi").

Turkki Muokkaa

2010 Joulu-/uusivuositapahtumassa hänellä oli ystävällinen suhde Turkkiin, jota kutsuu "isukiski". Hän haluaa suojella Turkkia ja kohtelee häntä isähahmona. 2011 joulu-/uusivuositapahtumassa Islanti näki unta, jossa Turkki antoi hänelle puolialastomana tonttulakki päässään lahjoja kuin Joulupukki.

Esiintymiset Muokkaa

Islanti4.png

Islanti "Paint it, White"-elokuvassa.

AnimeMuokkaa

Islanti esiintyy ensikerran elokuvassa Axis Powers Hetalia: Paint It, White!. Elokuvassa hän on yksinäinen turismin puutteesta, ja suunnittelee keksivänsä tavan hankkia lisää turisteja kotiinsa. Animessa hän esiintyy ensimmäisen kerran jaksossa 79, jossa hän syö lakritsia ja kysyy katsojilta, olettivatko he hänen tekevän jotain. Hän on Ayumu Asakuran ensimmäinen animeäänirooli. Islannin design säilyi suht. samana, mutta hänen saappaansa muuttuivat mustiksi ja hanskat poistettiin. Hänellä on myös alkuperäiset siniset silmänsä violettien sijasta. Mr. Puffinin vatsa on valkoinen.

Islanti esiintyy myös lyhyesti World Seriesin uudessa lopputunnarissa Hatafutte Paradessa lemmikkilunni päänsä päällä.
Islanti.jpg

Luonnos Islannista.

Trivia Muokkaa

  • Hänen syntymäpäivänsä on päivä, jolloin Islanti julistettiin virallisesti tasavallaksi, 17. heinäkuuta 1944.
  • Strippi, jossa Islanti ja Norja vahvistetaan veljeksiksi, viittaa siihen, että Islannin ensimmäiset asukkaat olivat norjalaisia.
  • Islannin designia nähtiin käytettävän uudelleen yhdessä Himaruyan luonnoksessa Tsekkoslovakian hahmolle.
  • Himaruyan haastattelussa Comic Birzissä hän sanoi, että Islanti tuntee olonsa epämukavaksi voimakkaan aksenttinsa ja vaikean kielensä takia, ja puhuu siksi englantia kun vain voi.
  • Vuoden 2010 blogipostissa hänen mahdollisiksi ihmisnimikseen ilmoitettiin Emil Steilsson, Sigurður, Eiríkur,"Erik" ja Egill.
  • Paint It, Whiten DVD:n mukana myytiin Islannin hahmolaulua "Rakkaudella Islannista."

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki