FANDOM

Jakso 02
Jakso02.png
Jaksotiedot
Jakso numero 2
Näytöspäivä 30. tammikuuta 2009
Tuotantokausi Axis Powers
Tuotantokoodi 102
Kronologia
Edellinen jakso Jakso 01
Seuraava jakso Jakso 03

Axis Powers Hetalian toinen jakso näytettiin 30. tammikuuta 2009. Jaksoon on tehty lisää Prologi- ja Chibitalia-strippejä, sekä Roomalainen loma ensimmäisestä mangapokkarista.

Tiivistelmä juonesta Muokkaa

PrologiMuokkaa

Tapahtumat jatkuvat mihin edellinen jakso jäi. Saksa tuijottaa tomaattilaatikkoa hämmentyneenä, kunnes kuulee sen sisältä ääntä. "Laatikon" kiellosta huolimatta Saksa avaa sen, ja sisältä paljastuu armoa aneleva Italia. Saksa on aivan varma, ettei Rooman jälkeläinen voi olla moinen pelkuri, joten hän uskoo päätyneensä ansaan ja lyö Italian kumoon. Hänen mielipiteensä kuitenkin muuttuu, kun toinen jää vain maahan itkemään.

ChibitaliaMuokkaa

Pyhä saksalais-roomalainen keisarikunta yrittää pakottaa Italian osakseen, ja myös muut voimakkaat maat, kuten Ranska, Itävalta ja Espanja alkavat vallata osia rauhallisesta Italiasta.

Roomalainen lomaMuokkaa

Saksa on onnistunut vangitsemaan Italian, muttei tällä ole aikomustakaan paeta. Sen sijaan sellin oven ollessa auki hän vain käy ulkona juttelemassa muutamille tytöille ja palaa takaisin.

Lopputekstien jälkeenMuokkaa

Saksa kuulee kauhukseen, että Italiasta on tullut hänen liittolaisensa. Ruutuun ilmestyy teksti: "Jatkuu".

Jaksossa esiintyvät hahmot Muokkaa

Prologi ja Roomalainen lomaMuokkaa

ChibitaliaMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki