FANDOM

Jakso 03
Jakso03
Jaksotiedot
Jakso numero 3
Näytöspäivä 6. helmikuuta 2009
Tuotantokausi Axis Powers
Tuotantokoodi 103
Kronologia
Edellinen jakso Jakso 02
Seuraava jakso Jakso 04

Axis Powers Hetalian kolmas jakso näytettiin 6. helmikuuta 2009. Siinä on animoituna stripit Axis Powers kaaresta ensimmäisestä mangapokkarista. Toisin kuin edellisissä jaksoissa, tässä ei ole Chibitalia-osaa.

Tiivistelmä juonesta Muokkaa

50 syytä, miksi rakastamme SaksaaMuokkaa

Italia esittää Saksalle tekemänsä laulun Saksasta. Alkuun siinä on kehuja, mutta muuttuu loppua kohden valitukseksi saksalaisista ja heidän pelottavuudestaan. Saksa lähettää Italian pahvilaatikossa takaisin kotiinsa.

Meillä ei ole tarpeeksi kultaaMuokkaa

Ranska on syyttänyt Saksaa ja tämän liittolaisia koko ensimmäisen maailmansodan aiheuttajiksi, ja vaatii Saksalta korvauksia. Nyt Saksa maksaa Ranskalle ja rakentaa käkikelloja päivästä toiseen. Hän on kuitenkin tyytyväinen, sillä pääsee viimein eroon Italiasta ja saa taas viettää aikaansa yksikseen. Italia kuitenkin ilmestyy taas paikalle pyytämään työtä.

Saksa heittää Italian jälleen pihalle, mutta tämä palaa vielä kerran selittämään, että hänen perheensä on rutiköyhä. Hän pääsee taloon töihin, mutta mitättömän pienellä palkalla.

Saksa sai tuhon suojanMuokkaa

Italia katsoo uutisia sodasta TV:stä ja suuttuu siitä, kuin Saksa hyökkää jälleen Ranskaan. Samaan aikaan Saksalle paljastuu, että Italiasta on tullut hänen liittolaisensa. Italia potkitaan jälleen pihalle, mutta hänet heitetään takaisin.

Ystäviä...Muokkaa

Italia saa vakuutettua Saksan liittoutumaan kanssaan, mutta loppujen lopuksi näkyy, kuinka Italia käyttää aavikolla heidän vesivarastojaan pastan keittämiseen.

Konnichiwa, nimeni on JapaniMuokkaa

Kirsikankukkien ympäröimä Japani kääntyy katsojaa kohti ja lausuu: "On ilo tutustua."

Jaksossa esiintyvät hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki