FANDOM

Jakso 06
Jakso06
Jaksotiedot
Jakso numero 6
Näytöspäivä 27. helmikuuta 2009
Tuotantokausi Axis Powers
Tuotantokoodi 106
Kronologia
Edellinen jakso Jakso 05
Seuraava jakso Jakso 07

Axis Powers Hetalian kuudes jakso näytettiin ensikerran 27. helmikuut 2009. Jaksossa Itävalta esiintyy ensimmäisen kerran Chibitalia-osioiden ulkopuolella.

Tiivistelmä juonesta Muokkaa

ValvontaMuokkaa

Akselivallat ovat yhä jumissa saarella. He istuvat nuotion äaressä rannalla samalla, kun Liittoutuneet tarkkailevat heitä kauempaa kiikareilla.

Hei, olen siivelläeläjäMuokkaa

Itävalta on vihainen, kun Saksa ryhtyi Italian liittolaiseksi. Hän ilmaisee vihansa soittamalla Chopinia pianolla.

Vaahtokarkkien paahtaminenMuokkaa

Yhä saarella jumissa olevat Akselivallat tekevät s'moreja nuotion äärellä. Amerikasta tuntuu, että he pilkkaavat Liittoutuneita, joten hän laittaa nämäkin paahtamaan vaahtokarkkeja.

ChibitaliaMuokkaa

Chibitalia saa tämän tästä toruja Itävallalta ja pelkää häntä. Chibitalia kuitenkin rakastaa kuunnella, kun Itävalta soittaa pianoa.

Vaahtokarkkien paahtaminenMuokkaa

Liittoutuneet kyyköttävät nuotion äärellä paahtamassa vaahtokarkkeja. Tunnelmaa hiukan ahdistaa Englannin laulu, joka Amerikasta kuulostaa kuin demoninkutsumiselta.

Siivelläeläjä ottaa hallinnanMuokkaa

Saksa ei haluaisi tulla enää kotiinsa nyt kun Itävalta asuu siellä myös. Itävalta valittaa, että Saksan pois heittämät reikäiset bokserit ovat vielä käyttökelpoisia ja että Frans Joosef I olisi vihainen Saksan tuhlaavaisuudesta. Hän ompelee reikään paikan ja saa Saksan taas käyttämään housuja.

Odottamaton vierasMuokkaa

Akselivallat istuvat vieläkin nuotionsa ääressä. Japani miettii, mitäköhän Itävallalle kuuluu, ja Italia ilmoittaa hänen olleen "tuolla" koko ajan ja osoittaa oikealle. Etenkin Saksan suureksi yllätykseksi Itävalta soittaa pianoaan vain muutaman metrin päästä heistä.

Jaksossa esiintyvät hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki