FANDOM

Jakso 101
Jakso101
Jaksotiedot
Jakso numero 101
Näytöspäivä 25. tammikuuta 2013
Tuotantokausi The Beautiful World
Tuotantokoodi 501
Kronologia
Edellinen jakso Jakso 100

Jakso 101 on Hetalian viidennen tuotantokauden, Hetalia: The Beautiful Worldin ensimmäinen jakso. Se näytettiin 25. tammikuuta 2013.

Juoni Muokkaa

Italia tahtoo nähdä ninjan shurikenin, ja pyytää Japania näyttämään. Japani kuitenkin kertoo, että elokuvissa näkyvät shurikenit eivät oikeastaan tartu ja lennä niin hyvin, ja että jopa teroitetut syömäpuikot olisivat tehokkaampi ase.

Jopa Itävalta näyttää onnettomalta ja pelottavalta sodan pula-aikoina. Kahvin puutteen takia Italia saa Saksan kehittelemään kahvin korvikkeen. Hän saakin sellaisen luotua, ja vaikka korvikekahvissa onkin mm. voikukkia, maistuu se aivan oikealta kahvilta. Japani äkkää Saksan poimimasta voikukkia ja toteaa Saksan olevan "neitimäinen".

Italia esittelee Saksalle tankkiaan. Saksa ei kuitenkaan ole kovin vakuuttunut, sillä tankissa on tykkikin eri kohdassa, kuin yleensä. Silti Italia vakuuttaa sen voittavan vaikka Englannin, mutta kun Englanti saapuu paikalle, juoksevat italialaiset pakoon.

Italia esittelee Saksalle myös toisen tankkinsa, jossa on tykkikin oikeassa kohdassa. Tankin sisälle kuitenkin tulee niin paljon savua, että luukkua pitää pitää, vaarallisesti, auki.

Jaksossa esiintyvät hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki