FANDOM

Jakso 79
[[|px]]
Jaksotiedot
Jakso numero 79 (Hetalia: The World Series 27)
Näytöspäivä 24. syyskuuta 2010
Tuotantokausi The World Series
Kronologia
Edellinen jakso Jakso 78
Seuraava jakso Jakso 80
Jakso 79 (Hetalia: The World Series:in 27. jakso) ilmestyi 24. syyskuuta 2010. Se on sovitettu stripeistä To Create Better Products in Northern Europe, sekä Salted Salmon, Germany and I ja Japan-kun and America-kun, jotka ovat jatkoa edellisestä jaksosta.

Juonen yhteenveto Muokkaa

To Create Better Products in Northern Europe Muokkaa

Suomi alkaa suunnittelemaan nuken uutta mallia ja kysyy koiraltaan Hanatamagolta, miltä se näyttää. Tämä haukkuu hyväksyvästi. Kuvateksti kertoo, että Pohjois-Euroopassa suomalaiset hoitavat tuotteiden suunnittelun.

Seuraavaksi, Ruotsi näytetään työstämässä nukkea, (Sealandin katsellessa kauempaa) samalla kun Suomen viesti ohjeistää häntä tekemään siitä "niin söpön kuin mahdollista". Kuvateksi kertoo ruotsalaisten olevan vastuussa tuotteiden valmistuksesta.

Tanska aloittaa nukkejen myynnin, kovaan ääneen kuuluttaen kuinka suloisia ne ovat, kuvatekstin kertoessa tanskalaisten olevan vastuussa tuotteiden myynnistä. Norja huomauttaa nukkejen olevan kivoja, mutta myyjä liian äänekäs. (Norjalaisten ollessa vastuussa kritisoinnista.)

Islanti on kiireinen istuessaan pöydän ääressä syömässä lakritsia lunninsa kanssa. (Joka syö kalaa) Sitten hän kysyy katsojilta, olettivatko he hänen tekevän jotakin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki