FANDOM

Kamerun
カメルーン
Kamerun
Hahmotiedot
Edustaa Kamerunin tasavalta (République du Cameroun / Republic of Cameroon)
Sukupuoli Mies
Hiusten väri Tummanruskea
Silmien väri Tummankullanruskea
Pääkaupunki Yaoundé
Viralliset kielet Ranska, englanti
Ensiesiintymiset
Pokkari Pokkari 3
Strippi Christmas 2010
Ääninäyttelijät
Kamerun -kuvat

Kamerun (カメルーン, Kamerūn) on sivuhahmo sarjassa Axis Powers Hetalia.

Ulkonäkö Muokkaa

Kamerun on pitkä mies jolla on ruskea siilitukka ja lasit. Hänen uniformussaan on lyhyet hihat ja lahkeet, polvisukat ja hanskat. Joissain kuvissa hänellä on mukanaan lemmikkileijonansa Kokolo.

Persoonallisuus ja kiinnostuksen kohteet Muokkaa

Kamerun omistaa lemmikkileijonan nimeltään Kokolo (ココロ, Kokoro). Hän pitää hyvin paljon jalkapallosta, ja pysähtyi jopa pelaamaan sitä eräiden lasten kanssa jouluna. Hän yritti myös opettaa hiirimakia pelaamaan jalkapalloa, mikä myös osoittaa hänen kiinnostustaan urheiluun. Kamerun ei oikein perusta halloweenin ideasta ja luovutti osallistumiseen yrittämisen.

Esiintymiset Muokkaa

MangaMuokkaa

Joulun 2010 aikaan, Kamerun pelasi joideinkin lasten kanssa jalkapalloa, kunnes pallo osun herra Muleman taloon. Kun hän meni hakemaan sitä, hänet tainnutettiin ja kidnapattiin kuten useat muutkin maat sinä päivänä. Hän heräsi samassa paikassa missä Suomi, Ruotsi, Norja ja Viro olivat, ja välitti viestin jonka heidän sieppaajansa antoi.

Trivia Muokkaa

  • Kamerun esiintyi ensikerran FIFA 2010 Group E -kuvassa, jossa olivat mukana myös Alankomaat, Japani ja Tanska.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki