FANDOM

Ladonia
ラドニア
Ladonia 0.png
Hahmotiedot
Edustaa Ladonia (Ladonien)
Sukupuoli Mies
Hiusten väri Punainen
Silmien väri Vaalean sininen
Ensiesiintymiset
Strippi It's a Treasure Box of Countries~
Ääninäyttelijät
Ladonia -kuvat

Ladonia (ラドニア, Radonia) on sivuhahmo sarjassa Axis Powers Hetalia.

Ulkonäkö Muokkaa

Ladonia on punahiuksinen ja sinisilmäinen nuori mies. Hänellä näyttäisi olevan pitkä arpi kasvoissaan, mutta todellisuudessa se on vain maalia.

Persoonallisuus ja kiinnostuksen kohteet Muokkaa

Ladonia on internettiin perustuva mikrovaltio. Sen alue, joka sijaitsee Ruotsissa, on kuitenkin oikeasti olemassa, ja hän sanoo kuninkaansa olevan lahjakas taiteilija. Ladonia pitää itseään jopa voimakkaana mikrovaltiona, että pystyisi päihittämään Ruotsin. Hän väittää myös omaavansa maailmanlaajuista suosiota. Heti esittäydyttyään hän julistaa itselleen johtajuuden ja että muiden mikrovaltioiden tulisi totella häntä. Hän on äkkipikainen ja agressiivinen muita mikrovaltioita kohtaan. Hän kieltäytyy Sealandin pyynnöstä ystävyyteen, mutta liittyi kuitenkin lopulta hänen ryhmäänsä.

Suhteet Muokkaa

SealandMuokkaa

Ladonia pitää Sealandia sopimattomana mikrovaltioiden johtoon. Hän kieltäytyy välittömästä Sealandin ystävyysehdotuksesta ja sanoo vihaavansa tätä, mutta perui lopulta päätöksensä ja liittyy joukkoon. Sealand pitää Ladonian "mielenkiintoisesta" persoonallisuudesta ja ajattelee hänen olevan "siisti".

RuotsiMuokkaa

Ruotsin alueella elävä Ladonia käyttäytyy hemmotellusti, ja jopa kaataa tämän kumoon suutuksissaan. Hän kutsuu Ruotsia Sveksi.

Trivia Muokkaa

  • Ladonian lippu näyttää täysin vihreältä, mutta siinä on Pohjoismaiden risti. Sitä ei vain näy, sillä risti ja lipun tausta ovat saman värisiä.
  • Ladonian suosikkipokémon on Stunfisk.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki