FANDOM

Ukraina
ウクライナ
Ukraina
Hahmotiedot
Edustaa Ukraina (Україна)
Sukupuoli Nainen
Syntymäpäivä 24. elokuuta
Hiusten väri Vaalea (manga), platinanvaalea (anime)
Silmien väri Sininen
Pääkaupunki Kiova
Viralliset kielet ukraina
Ensiesiintymiset
Pokkari Pokkari 2
Strippi Russia's Older and Younger Sisters
Drama CD Hetalia: Axis Powers Character CD Vol. 7- Russia
Anime Jakso 42
Ääninäyttelijät
Japani Yuki Masuda
Englanti Lydia Mackay
Ukraina -kuvat

Ukraina (ヨウクライン, ウクライナ, Ukuraina) on sivuhahmo sarjassa Axis Powers Hetalia.

Ulkonäkö Muokkaa

Hänellä on lyhyet, vaaleat hiukset (joita hän pitää kiinni sinisellä tai vihreällä pannalla tai pinneillä), siniset silmät ja pitää yllään pitkähihaista valkoista puseroa ja sinisiä haalareita. hänen huomattavin fyysinen ominaisuus on kuitenkin hänen valtavat rintansa, jotka edustavat Ukainan statusta suurena maatalousmaana. Hänet nähdään myös joskus kantamassa heinähankoa.

Hidekaz Himaruyan luonnoksessa hänellä on pitkä ruskea takki, housut, saappaat ja hattu sotilaspukunaan.

Persoonallisuus ja kiinnostuksenkohteet Muokkaa

Ukraina on vanhin kolmesta sisaruksesta ja joutuu jatkuvasti jonkinlaisiin ongelmiin. Hänen veljensä sanoi hänen olevan hyväsydäminen ja äitimäinen, joka piti hänestä ja Valko-Venäjästä huolta, kun he olivat pieniä. Hän sanoo myös Ukrainan olevan hiukan itkupilli, mutta suurisydäminen. Hänellä on ajoittain rinta- ja selkäkipuja ominaisuuksiensa takia. Hän oli se, joka antoi Venäjälle huivin, jota tämä pitää nykyäänkin.

Suhteet Muokkaa

Venäjä Muokkaa

Ukraina on Venäjä isosisko, joka oli kuin äiti hänelle ja Valko-Venäjälle, kun he olivat nuorempia. Hän myös antoi Venäjälle huivinsa. Vaikka Ukraina haluaisi tavata Venäjän uudestaan, hän joko juoksee karkuun heidän välilleen syntyneiden ongelmien takia (kuten kaasun maksamisen), tai häntä kielletään nähdä Venäjä (kuten hänen pomonsa
UkraineChibi

'Chibi'-versio Ukrainasta.

käski häntä olla antamatta Venäjälle mitään.) Venäjä välittää hänestä omalla tavallaan. Ukrainan ja Valko-Venäjän hahmolaulussa vihjataan, että hän olisi ihastunut veljeensä kuin Valko-Venäjä, mutta ei samalla asteella kuin siskonsa, tai ehkä hillitymmin.

Valko-Venäjä Muokkaa

Ukraina on myös Valko-Venäjän isosisko. Valko-Venäjä säikäyttää joskus siskonsa ja yhteinen hahmolaulu paljastaa, että he kilpailevat Venäjän tunteista. Ukraina kuitenkin pyytää anteeksi ollessaan "lumoava isosisko", meinaten että haluaisi Valko-Venäjän olevan onnellinen. Valko-Venäjä sanoo, että hänen pitäisi palaa uunissa koska tuli hänen ja Venäjän väliin, mutta Ukraina vastaa että heidän pitäisi sen sijaan tehdä uunissa leipää ja olla yhdessä.

Unkari ja Liechtenstein Muokkaa

Nämä kolme ovat hyviä ystäviä. Pokkari 4:sen A History of Interesting Clothesissa heillä oli ystävällinen keskustelu asuista heidän maissaan. He jopa kutsuivat toisiaan lempinimillä kokonimien siasta.

Esiintymiset Muokkaa

MangaMuokkaa

Ukraina2

Ukraina jaksossa 42.

Ensiesiintymisestään pokkarissa 2 Ukraina esiintyi seuraavan kerran vasta 4. pokkarissa.

AnimeMuokkaa

Ukraina esiintyy ensikerran jaksossa 42, jossa Venäjä esittelee siskonsa. Ukraina ei pysty maksamaan kaasulaskua köyhyytensä takia, joten hänen pomonsa kieltää häntä jakamasta maitoa veljensä kanssa kaasujupakan takia. Jaksossa 43 hänellä on lapsena erilainen hiustyyli.

Animeversiossa hänen hiuspantansa muutettiin keltaiseksi ja hänen hiuksensa enemmän platinan värisiksi.

Trivia Muokkaa

  • Ukrainan syntymäpäivä edustaa päivää, jolloin Ukraina itsenäistyi Neuvostoliitosta 24. elokuuta (hiukan ennen kuin koko liitto romahti joulukuussa 1991).
  • Hän esiintyy Gakuen Hetalian oheisluonnoksissa.
  • Himaruya kertoi blogissaan 2010, että hänen mahdollisia ihmisnimiään ovat Irunya Chernenko, Maria ja Sofia.
  • Pokkarissa 4 kerrotaan, että Ukraina, Baltian maiden kanssa, on Akatemian kuorokerhon jäsen. Häneltä kysyttiin ensin haastattelua, mutta hän sanoi olevansa huono puhuja ja siirsi haastattelun Virolle. Viro kertoo, että Akatemian neuvostoliittokerho tähtää heihin, mutta Venäjä vahvistaa neuvostoliittokerhon lopettaneen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki