FANDOM

Uusi-Seelanti
ニュージーランド
New Zealand 0.png
Hahmotiedot
Edustaa Uusi-Seelanti (New Zealand / Aotearoa)
Hiusten väri Vaalean ruskea
Silmien väri Vihreä
Pääkaupunki Wellington
Viralliset kielet englanti, maori, uusiseelantilainen viittomakieli
Ensiesiintymiset
Pokkari Pokkari 5
Strippi Christmas 2010
Ääninäyttelijät
Uusi-Seelanti -kuvat

Uusi-Seelanti (ニュージーランド, Nyū Jīrando) on sivuhahmo sarjassa Axis Powers Hetalia.

Ulkonäkö Muokkaa

Uudella-Seelannilla on lyhyet, vaalean ruskeat hiukset, joissa on yksi törröttävä hiuskiehkura ja pään molemmin puolin pienet kaarteet. Hänen kulmakarvansa ovat paksut, eli samantapaiset kuin Englannilla. Hänellä on päällään punainen versio Uuden-Seelannin armeijan soittokunnan puvusta, jossa on mustat hihankäänteet ja kaulus ja kultainen koristelu. Hänen housunsa ovat mustat ja lakki punamusta. Hänellä on joskus kädessään puinen keppi, jonka on luultavasti tarkoitus muistuttaa paimenen sauvaa.

Persoonallisuus ja kiinnostuksen kohteet Muokkaa

Uusi-Seelanti on usein innokas ja hyvissä väleissä Englannin kanssa. Hänellä on lemmikkilammas, ja hän on huoleton ja suurisydäminen paimen.

Suhteet Muokkaa

AustraliaMuokkaa

Uusi-Seelanti esiintyy Australian rinnalla kysyen Englannilta, kumman lammaspuku on parempi. Hän ei halua hävitä Australialle urheilussa.

Esiintymiset Muokkaa

MangaMuokkaa

Uusi-Seelanti esiintyi ensimmäisen kerran oikeastaan jo kolmannessa pokkarissa, maailmankartalla. Itse stripeissä hän esiintyi ensikerran jouluna 2010. Seuraavan kerran hän esiintyi halloweenina 2011 sekä jouluna 2011. Pokkarien stripeistä Uusi-Seelanti esiintyi ensimmäisen kerran pokkarissa 5, jossa hän erehtyy luulemaan yhtä Kanadan kauhuelokuvaa Amerikan elokuvaksi.

Trivia Muokkaa

  • Uuden-Seelannin sukupuolesta ei vielä toistaiseksi ole varmuutta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki